مامز ورلد بازی بلادبورن (Bloodborne) برای پی سی و پلی استیشن ۵ هم عرضه خواهد شد؟! - مامز ورلد

ظاهراً شایعات در مورد نسخه پی سی بلادبورن (Bloodborne) تمامی ندارد و همچنان می‌توانیم منتظر خبرهای خوبی در این خصوص باشیم. پس از مدت‌ها که خبری از بلادبورن و عرضه آن برای پی سی نبود،‌ امروز شایعاتی مطرح شده که نه تنها به پورت پی سی این عنوان اشاره می‌کنند بلکه خبر از عرضه آن برای کنسول نسل جدید سونی یعنی پلی استیشن ۵ هم دارند.

از مدت‌ها پیش گفته می‌شد که سونی قصد دارد بلادبورن را برای رایانه‌های شخصی هم عرضه کند و پس از تأیید عرضه Horizon Zero Dawn برای پی سی،‌ این شایعات دوباره قوت گرفته‌اند. حتی در برخی موارد گفته می‌شود که The Last Of Us Part 2 هم یکی دیگر از عناوینی خواهد بود که از انحصار کنسول پلی استیشن خارج شده و راهی پلتفرم پی سی می‌شود!

منبع شایعات امروز درباره بلادبورن، حساب توییتری کاربری به نام Sloth Mom است که ادعا می‌کند خبرهای موثقی در این خصوص از منابع مورد اعتماد دریافت کرده است:

قبلا هم گفته بودم که اطلاعات بیشتری را به اشتراک خواهم گذاشت. بنابراین،‌ الان می‌خواهم بگویم نه تنها نسخه پی سی بلادبورن بالاخره از راه می‌رسد، بلکه نسخه ریمستر شده و اچ دی این عنوان برای پلی استیشن ۵ و رایانه‌های شخصی عرضه خواهد شد. هنوز تاریخ عرضه دقیق را نمی‌دانم.

 

این طور که گفته می‌شود،‌ سونی قصد داشت خبر عرضه نسخه ریمستر بلادبورن برای پلی استیشن ۵ و پی سی را در رویداد اختصاصی خود که قرار بود امروز برگزار شود، اعلام کند. البته این رویداد آنلاین به خاطر حوادثی که بعد از قتل جرج فلوید به دست پلیس مینیاپولیس آمریکا رخ داد، تا زمانی نامعلوم به تعویق افتاد.

در واقع، شاید علت فاش شدن خبر نیز تأخیر خوردن رویداد سونی بوده است. به هر حال، در شرایطی که تنها چند روز به برگزاری رویداد مانده بود مسلماً بسیاری از خبرها شکل عمومی‌تری به خود گرفته بودند و از همین رو فاش شدن آن‌ها توسط منابع ناشناس اصلاً دور از ذهن نیست.

البته خبرها در مورد نسخه رایانه‌های شخصی بلادبورن به همین‌جا ختم نمی‌شود و Wario64 یکی از منابع مورد اعتماد در حوزه بازی‌های ویدیویی هم در توییتی جنجالی گفته است: “شما می‌توانید همین حالا بلادبورن را روی پی سی و از طریق PS Now اجرا کنید … یا اینکه کمی بیش‌تر منتظر بمانید“. به وضوح، اشاره واریو۶۴ به انتظار بیش‌تر می‌تواند نشانه‌ای از عرضه نسخه پی سی بازی در آینده نزدیک باشد.

بازی بلادبورن در حال حاضر به صورت انحصاری بر روی پلی استیشن ۴ در دسترس می‌باشد.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 44 views بار دسته بندی : رپورتاژ تاريخ : 19 جولای 2023 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.